donderdag 13 maart 2014

Outfit - It seems like it is spring

 
Vandaag leek het me leuk om een keer een outfitpost te doen. Niet zoals normaal, maar een tikkeltje anders. Aangezien ik anoniem wil blijven is het een beetje vreemd als ik outfitfoto's van mijn kleren maak, en met mij erop. Daarom heb ik iets anders bedacht. Ik maak een look via polyvore.com en post het hier!

De titel van deze outfit is "it seems like it is spring". Deze titel klopt, want het lijkt alsof het wel lente is! Alhoewel het echt lijkt, want officieel is de lente nog niet begonnen. Het weer is echt al best wel warm. Maar, ik klaag er niet over! Dit is het perfecte temperatuurtje voor mij. :)
Dit is de outfit die ik heb gemaakt met het thema. Aan deze outfit kun je heel goed zien dat ik van de kleuren zwart en wit houd. Je kunt ze echt overal mee combineren! Maar, laten we niet van het padje afgaan, en ik ga de outfit bespreken met jullie. Deze outfit is wat ik persoonlijk mooi vind, het is een voorbeeld.

Het shirt is een simpel shirt maar, er zit ook een kraagje aan vast, en daar ben ik op gevallen. Het kraagje is van hetzelfde stof waar de skater skirt van gemaakt is. En daarom past het echt goed bij elkaar! Dan heb ik ook nog allstars erbij gedaan, witte om precies te zijn. Allstars zitten echt heel fijn, en is voor elke outfit wel geschikt (behalve galajurken en dingen die daar op lijken). Ook heb ik nog een flower crown er aan toegevoegd. Want, wie krijgt nou geen lente gevoel van flower crowns? Ik in ieder geval wel!

Dit was het artikel alweer, het is een redelijk kort artikel. Maar ondanks dat het kort is vond ik het wel leuk om te schrijven. Als jullie meer van dit soort artikels willen moeten jullie het melden in de comments.

Liefs,
bookyfreak.