woensdag 19 maart 2014

Boekreview - Inwijding, Veronica Roth.

Vandaag heb ik een boekreview voor jullie. Want, ik had namelijk het boek hierboven het boek uitgelezen. Het leek me wel leuk om het te reviewen. Zodat jullie het ook misschien kunnen lezen. :) Oh, en als jullie nog een request hebt voor een nieuw artikel kun je het in de comments zetten.

We beginnen met de buitenkant + de plot. Ik vind de buitenkant echt mooi. En, ik vind het leuk om aan dingen te voelen. De vuurbal kun je voelen omdat er een soort van plasticje op zit. Dit vind ik persoonlijk heel erg leuk. De plot is van normale lengte en dit vind ik persoonlijk ook dat het, het boek een stuk leuker maakt. Toen ik even geen zin had om te lezen las ik de plot en werd gelijk weer gemotiveerd. Dit komt ook omdat ik helemaal in het verhaal zat. En, dat komt door de schrijfster.

Het verhaal zelf vind ik ook wel leuk ook de verschillende facties (Oprechtheid, Zelfverloochening, Onverschrokkenheid, Vriendschap en Eruditie). Ook houd ik van een sciencefiction. En, als je het verhaal aan het lezen bent (want ik heel veel had), verander je de hele tijd van favoriete factie en personages. Mijn favoriete personage op het einde was toch de hoofdrolspeelster, Beatrice Prior (oftewel Tris).

Het verhaal loopt gewoon lekker. Als er iets saais komt, komt er daarna snel iets spannends! Je leest het in 1 klap uit en de hoofdstukken zijn ook niet zo lang. Wauw, wat een positieve feedback! :)
Helemaal op het begin van het boek staan nog een paar reviews van pers. Dus, mocht je in de boekenwinkel staan met dit boek vast, kun je dat nog altijd lezen. :)

Hopelijk zijn jullie een beetje benieuwd naar het boek en vonden jullie de review leuk.