dinsdag 18 maart 2014

Tag - Colors of the rainbow

Vandaag heb ik voor jullie een tag! Het is een vrij simpele tag, maar ik heb wel de foto's zelf geschoten. Jullie zien dadelijk alle kleuren van de regenboog voorbij komen in make-upjes van mij. In normale volgorde. :) Hopelijk vinden jullie het een beetje leuk. Als jullie deze tag willen overnemen mag dat gerust!

RED
Bij rood vond ik een paar dingen. Namelijk de essence long lasting lipstick in 03 dare to wear. En ik heb ook nog een coca cola lipsmacker. Maar die lipsmacker is niet rood van binnen.
 
ORANGE
Hierbij vond ik ook aardig wat spulletjes. Alhoewel, de laatste 2 niet echt zijn, alleen maar van de buitenkant. Het lakje heeft de naam: C02 (haha) - For bright guys. Het middelste product heeft de naam: 01 sun said red (whut?). En daarnaast ligt een fanta lipsmacker.
 
YELLOW
De kleur geel van mijn eos lipbalsem. Het is echt een heel erg fijn product, een aanrader dus. :)
 
GREEN
De kleur groen is van mijn essence 3d oogschaduw. Eigenlijk gebruik ik hem bijna nooit meer. Ik kan het gebruiken bij een turtorial. Dat ga ik doen! :) De oogschaduw heeft het nummer: 01 irresistible green dream.
 
BLUE
Blauw is de kleur van mijn blauwe lakje van pupa. :) Het is echt een blauwe kleur, tussen licht- en donkerblauw in! Het lakje heeft de nummer: 163.
 
PURPLE
Nou had ik dus helemaal niets paars in mijn stash. Alleen een oogschaduw in een palette. Dus heb ik deze maar gefotografeerd. Volgens mij is dit een oude palette van essence. Namelijk het essence quattro oogschaduw palette in nummer 04 sixties reloaded.
 
Dit was de tag! Hopelijk vonden jullie het een beetje leuk, en tot het artikel van morgen!
 
Liefs,
bookyfreak.