zaterdag 15 maart 2014

NOTD - That's what I mint!

Zoals jullie zien aan het artikel heb ik een "notd" voor jullie, dat betekent "nails of the day". Dus de nagels die je die dag op hebt gehad! En aangezien ik niet goed ben in artikel namen verzinnen. Nouja, beter gezegd voor outfitposts, eotd etc.. Dus koos ik lekker simpel voor de naam van de nagellak. Hopelijk vinden jullie het artikel een beetje leuk. Wat extra bijzonder is aan dit artikel is... IK HEB DE FOTO'S ZELF GESCHOTEN!! :) Laat weten in de comments wat jullie ervan vinden.
Op deze foto zie je mijn nagels met het lakje. Het heeft een extra effect. Want ik heb het niet normaal gelaten, nou ja het is nog wel normaal maar ik heb een "extraatje" toegevoegd. Namelijk, een matte topcoat. Zelf vind ik het effect net iets mooier dan normaal. Ik houd eigenlijk niet echt van het normale effect van nagellak, geef mij maar matte nagellaks. :)
Hier zie je welke naggellaks ik heb gebruikt. Als allereerste is het de base-coat van etos. Deze base-coat is voor mij doen echt fijn. Het droogt snel, en aangezien ik geen geduld heb op nagellakgebied is het fijn. En als top-coat (wat ik net al vertelde), gebruikte ik de top-coat van de hema met een mat effect. Dat staat er ook op. Het effect vind ik ge-wel-dig!
 
Dan het "echte" kleurtje op mijn nagels. Een mintkleurtje, om precies te zijn. :) Dit lakje heb ik bij de kruidvat gekocht, en dan gewoon bij het "essence" vak. Wat ik extra leuk vind aan dit lakje is dat ik het van mijn oma heb gekregen. Speciaal en lief, en mooi. Deze kleur heet (wat je ook in de titel kunt lezen) 146 that's what I mint! Wat wel een beetje jammer is, is dat die van mij al een beetje uitgedroogd is. Daarom probeer ik het de komende tijd ook extra vaak te dragen. Ook heb ik nu voor dit kleurtje gekozen  omdat het best wel lekker weer was (deze week gaat het een beetje afkoelen, helaas).
 
Hopelijk vonden jullie dit artikel leuk, en vergeet niet in de comments te zetten wat jullie van de foto's vonden. Als ik negatieve reacties krijg, ga ik toch gewoon door, want het heeft iets speciaals, voor mijn doen. En, dit is ook een beetje een cadeautje van de korte artikels de afgelopen dagen. :)
 
Liefs,
bookyfreak.