zondag 16 maart 2014

February Favorite - Books

Vandaag heb ik alweer een february favorite. Maar deze keer over boeken, en (al)weer met zelf geschoten foto's. Ik vind het echt leuk! En, het heeft een toegevoegde waarde voor mijn blog. Vind je ook niet? Hopelijk vinden jullie het artikel leuk, en veel lees plezier! <3

Jup, zoals je ziet is mijn favorieten boek van deze maand, inwijding van Veronica Roth. Echt, ik ben nu al helemaal verslaafd aan deze boekenserie! Ik heb deze boek al bijna uit (nog precies 4 hoofdstukken), en dan begin ik aan boek 2 van de serie.

En, niet te vergeten.... DE FILM!!! Mensen, die eerder uitkijken naar de film ik heb iets voor jullie. Lees de boeken, echt. Ze zijn zo geweldig, neem het maar van mij aan. En, als je alleen de film hebt gelezen, ben je een filmfan. Haha, niet dat, dat heel erg is maar voor mijn doen wel.. :-/

Dit is de achterkant, en ik vond dit wel een mooi stukje. Alhoewel je helaas niet alles kunt lezen, maar als je dit stukje wilt lezen moet je naar de boekenhandel gaan. Of online kopen, en dan thuis lezen. :)
Dit was het artikel. Ik vond het wel leuk om te schrijven want ik kon een beetje fangirlen, hihi. Spreekt dit boek jullie aan?
 
Liefs,
bookyfreak.